SUPSA Supermercats Pujol, propietària de la cadena de supermercats especialista en productes frescos Plusfresc, va tancar l’exercici 2023 amb una facturació de 197 milions d’euros, lleugerament per sobre de l’any anterior, en concret un 6,2%. Plusfresc, explicava el director general Francisco González, “manté la seva aposta per diferenciar-se com el supermercat especialitzat en producte fresc i de proximitat” i aquests van representar el 37,2% de la facturació total.
A més, “la nostra aposta no només es materialitza amb la varietat de producte que oferim, sinó també, amb la nostra manera de treballar aquest producte. En aquest sentit, treballem amb proveïdors locals des de fa més de 30 anys, a més de formar al personal de botiga de la secció de carnisseria i peixateria a través de l’Escola de Frescos”, afegia. El 2023, Plusfresc va avançar amb el seu pla estratègic 2022-2024 obrint una botiga, i aquest any el tancarà amb cinc noves obertures, completant així la inversió prevista de 15 milions d’euros per obrir nous establiments. Amb aquestes inauguracions, Plusfresc tancarà l’any amb un total de 90 establiments. “El pla que tenim en marxa en aquest moment està centrat en la digitalització, la innovació i omnicanalitat i el que denominem les 3S: sostenibilitat, empresa saludable i seguretat alimentària”, detallava González. D’altra banda, una de les novetats d’enguany ha estat l’obertura de la primera benzinera amb supermercat, situada a Lleida.