Alpicat celebra avui la Diada de Sant Jordi amb un seguit d’activitats que tenen al darrere la Biblioteca Sant Bartomeu, que a més celebra el seu 35è aniversari coincidint amb aquesta jornada.
La festa té com a escenari la zona exterior de l’Espai La Lluna, seu provisional de la Biblioteca, on al marge de l’habitual parada de venda de llibres i roses, al llarg de la jornada es porten a terme diferents propostes.
Així, al matí s’ha rebut la visita dels nens i nenes d’I2 de la Llar d’Infants l’Estel, i també s’ha celebrat el taller ‘Tres en ratlla de Sant Jordi’ i una visita guiada per als alumnes de cicle mitjà de l’Escola Dr. Serés.
Les activitats de tarda inclouen el lliurament dels premis del 20è concurs BiblioPunt i del 2n concurs de haikus; el conte musicat ‘Cavallers, dracs famolencs i princeses rebels, amb Héctor Beberide i Roser Plasencia; el taller ‘Fanalets de Sant Jordi’, a càrrec d’Oldimar-Montse Prats; i una ballada de sardanes i berenar amb els Dansaires del Pi.