Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Reunió amb les companyies de telefonia per abordar problemes

Presidència assenyala que s’ha produït un “greuge” per a l’activitat econòmica dels municipis afectats, a la Catalunya interior i al Pirineu

ARTICLES - ZONA 2

La Generalitat ha convocat les principals companyies de telefonia mòbil a una reunió dimarts vinent per abordar els problemes de connectivitat en diverses zones del país, segons va avançar ahir Catalunya Ràdio i van confirmar fonts del Govern a l’ACN. En una carta enviada des del Departament de Presidència, se’ls planteja que en els darrers mesos han observat “dificultats” en l’accés a les telecomunicacions en diferents zones i amb especial afectació als municipis rurals, sobretot a la Catalunya interior i al Pirineu. A més, en el període de festes això ha suposat un “greuge” per a l’activitat econòmica d’aquests municipis, així com una dificultat per garantir els serveis públics essencials per la seguretat i el benestar de la ciutadania.

L’objectiu de la trobada és abordar la connectivitat arreu del país i acordar un calendari de treball i les accions a dur a terme “per a garantir aquest accés de forma equitativa arreu de Catalunya”. El conseller de la Presidència, Albert Dalmau, va afirmar que els talls que s’han produït en els darrers dies no es poden tornar a repetir i per aquest motiu s’ha decidit convocar la trobada. Alhora, també va destacar que al Pirineu hi va haver quatre comarques sense connectivitat durant més de 24 hores a principis de setmana, una situació que va provocar una “afectació molt important” en la seva activitat econòmica. “Hem d’assegurar que l’activitat econòmica funciona arreu del país i la connectivitat ha d’estar assegurada”, va reivindicar.

Gósol recupera la cobertura mòbil després de 4 dies sense i l’alcalde denuncia els talls patits en poc temps

Gósol va tornar a tenir ahir cobertura mòbil després de quedar-se sense senyal fa quatre dies. La causa, segons va explicar Movistar, va ser la caiguda d’un arbre sobre el cable en una finca privada. En aquest sentit, la companyia va substituir el cable i ara, segons va confirmar, el servei torna a funcionar “amb tota normalitat”. Per la seva banda, l’alcalde de Gósol, Rafel López, fa temps que denuncia els diferents talls del servei que han patit en poc temps i els greuges que els suposa per al bon funcionament de serveis bàsics, especialment en períodes de vacances com és el cas d’aquests dies.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12