Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Parada de Nadal de les Escoles Especials Llar de Sant Josep de la Diputació al Palau provincial

Com ja és tradicional ofereixen productes d’elaboració pròpia durant els dies 11 i 12 de desembre

ARTICLES - ZONA 2

La vicepresidenta i diputada de les Escoles Especials Llar de Sant Josep de la Diputació de Lleida, Rosa Pujol, acompanyada dels vicepresidents Agustí Jiménez i Sandra Castro, la diputada Estefania Rufach, i els diputats Jordi Verdú, Marc Baró i Fermí Masot, ha visitat aquest dijous la parada que les Escoles Especials de la Diputació han muntat a la façana de l’edifici de la mateixa Diputació els dies 11 i 12 de desembre, acompanyats de membres de la direcció, professorat i alumnat.

Com ja és tradicional, les Escoles Especials presenten productes d’elaboració pròpia i directament relacionats amb les festes de Nadal. També, com cada any, alguns d’aquests productes es dediquen a la Marató de 3Cat, que enguany se centra en el càncer.

Les Escoles Especials Llar de Sant Josep atenen alumnes d’entre 5 i 20 anys amb diferents graus de discapacitat. Aquest curs hi ha 79 alumnes a l’escola.

Com en anteriors cursos s’imparteixen cursos de Tèxtil i Confecció, i de Jardineria, emmarcats en el Pla d’Inserció Laboral, a través del Programa d’Inserció i Formació, entre d’altres.

A part, també s’ofereixen activitats extracurriculars de teràpies assistides amb cavalls, gossos, ioga i natació, que ajuden els alumnes a treballar les seves habilitats i el seu desenvolupament cognitiu.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12