Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Marc Márquez vol portar a Montmeló el seu domini total

El Mundial torna a Barcelona amb un circuit més “modern i segur”

E. F. (EFE) El conseller delegat de Dorna, Carmelo Ezpeleta, en la presentació

ARTICLES - ZONA 2

El pilot de Cervera Marc Márquez, líder destacat del campionat del món de MotoGP, i l’italià Francesco ‘Pecco’ Bagnaia, companys en l’equip oficial Ducati, asseguren no tenir-les totes, encara que per diferents motius, davant la disputa aquest cap de setmana del Gran Premi de Catalunya, al circuit de Montmeló, a on el ‘tro de Cervera’ vol estendre el seu domini per a tenir ja a tocar el títol de campió del Món.

La quinzena cita de la temporada, que es disputa aquest cap de setmana en el circuit de ‘Barcelona-Catalunya’ no és per a Marc Márquez “almenys sobre el paper”, un dels seus millors traçats, “també a nivell de resultats”. “Però en qualsevol cas, és la meva carrera de casa i l’atmosfera amb els aficionats sempre és única i especial, així que el divendres –demà–, des dels primers lliures, intentarem entendre els valors reals en pista”, explicava Marc Márquez en la nota de premsa de l’equip.

“Seguirem concentrats i intentarem sumar la major quantitat de punts possible, considerant que aquest traçat també afavoreix característiques de pilotatge i tècniques dels rivals”, recorda el líder destacat del campionat.

El seu company d’equip, ‘Pecco’ Bagnaia, recorda que “comparat amb Balaton Park, si mirem les posicions, sens dubte va ser un dels caps de setmana més complicats de l’any”. Àlex Márquez vol consolidar la segona plaça. El circuit de Barcelona-Catalunya assolirà aquest cap de setmana la 35a edició del Gran Premi, amb un circuit “més modern, més segur i més preparat”, segons els responsables.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8