L’Escola Coral i el Cor de l’Orfeó Lleidatà oferiran una cantada de Nadal a la Plaça Paeria el dijous 18 de desembre, en un espai emblemàtic i obert a tothom, per felicitar i compartir aquestes festes amb tota la ciutat de Lleida.
El concert començarà a les 6 de la tarda i hi participaran els 150 cantaires de totes les edats que formen part de l’Escola Coral i el Cor de l’Orfeó Lleidatà. Des de les 6 de la tarda fins a les 8 del vespre, passaran per l’escenari de la Plaça Paeria els cors infantils Coral Vailets i Coral Xiquets, el Cor Jove i el Cor de l’Orfeó Lleidatà. Interpretaran repertori variat d’arreu del món, des de les nadales més nostrades, fins a un ampli repertori de cançons de diversos països.
Amb aquesta cantada popular oberta a la ciutat, la Fundació Orfeó Lleidatà vol compartir el goig de cantar i posar en valor la importància del cant coral, de llarga tradició al nostre país, com una eina de convivència, pau i solidaritat que enforteix els vincles entre persones, pobles i cultures.
Programa i horari
18:00 h
Coral Xiquets (8-11 anys) / Paula Lozano, direcció
Calypso – Trad.
Mantusha – J. Elberdin
Zulú Canon – J. Moraleda
Nadal al teu costat – A. Tolmos
18:30 h
Cor Jove (12-18 anys) / Bernat Giribet, direcció
Song of hope – S. Lindmark
Oh quin bell so – Trad. Ucraïna
Compta amb mi – Txarango
19:00 h
Cor de l’Orfeó Lleidatà / Pol Pastor, direcció
Santa nit – F. Gruber
Jingle Bells Rock + Rocking Around – arr. Wagner
19:30 h
Coral Vailets (5-7 anys) / Esther Lara, direcció
Truca el nadal – A. Tolmos
Un nadal especial – C. Amat
Fem Nadal – J. Castellà
Cant comú
El noi de la mare arr. E. Cervera














