El Lleida afronta avui la visita al camp del Vilassar de Mar (20.00 hores) per a recuperar el partit que es va ajornar per la meteorologia el passat desembre.
L’equip arriba a l’encontre després d’haver encaixat una dura derrota al camp Alumes Obrers contra el Vilanova per 3-1. L’entrenador de l’equip, Jordi Cortés, va explicar ahir en la prèvia que l’equip s’ha de quedar amb les sensacions de la segona meitat de l’encontre. “Els jugadors van ser capaços de guanyar 0-1 el segon temps, refer-te d’un 3-0 i amb el nivell que està jugant el Vilanova no és gens fàcil i nosaltres ho vam fer”.
El tècnic va explicar que l’encontre ha obligat a modificar la preparació, però que “ens estalviem un entrenament a l’Annex i trepitgem menys el Camp d’Esports”.
Sobre el partit va dir que “el Vilassar és un rival que per a mi té una mica menys nivell que el Vilanova, i Vilanova ens va agradar molt a tots, però sí que és veritat que és un rival, com sempre, amb jugadors joves, talentosos, (5:14) de màxim nivell, tipus Europa B”. Malgrat tot, Cortés va mostrar-se “tranquil” amb el rendiment que oferirà l’equip, que està a on s’imaginava a l’inici. Va reconèixer que l’adeu d’Òscar Rubio ha estat un impacte. “Perdem el capità i per això Marc Alegre ha estat jugant més”. Guido i Boaz són baixa.













