La portera lleidatana de la Secció Esportiva AEM, Laura Martí, continuarà defensant un any més la porteria del club lleidatà després d’assolir 14 porteries a 0 la temporada passada. La catalana complirà així la seva sisena temporada al primer equip.
L’AEM, que va fer oficial ahir la renovació de la Laura Martí a través de la xarxa social X, aconsegueix mantenir una peça fonamental per a l’equip, doncs la portera va ser cabdal per assolir la sisena posició en la classificació i, consegüentment, la participació en el play-off d’ascens a la Lliga Iberdrola.
El club també va fer oficial el passat 28 de juny la renovació, per a un any, de l’entrenador, Rubén López, que sumarà tres temporades al capdavant de l’equip lleidatà.