Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

L’Audiència de Madrid limita la causa contra la dona de Sánchez

Els magistrats consideren que no hi ha elements per vincular Begoña Gómez amb el rescat econòmic de l’empresa Globalia

FOTO_ ACN Begoña Gómez, entre Pedro Sánchez i Maria Jesús Montero

ARTICLES - ZONA 2

L’Audiència Provincial de Madrid va acordar finalment mantenir activa la investigació del jutge Juan Carlos Peinado sobre les activitats de Begoña Gómez, dona del president espanyol, Pedro Sánchez, per suposats delictes de tràfic d’influències i corrupció en els negocis.

Tot i mantenir la investigació, els jutges han decidit limitar l’àmbit d’actuació de Peinado, excloent de la causa els fets relatius a la suposada intermediació de Begoña Gómez en el rescat de Globalia. Estableixen que aquesta línia d’investigació queda aparcada “mentre no apareguin fets autènticament nous de contingut incriminatori”.

Els jutges ratifiquen d’aquesta manera la resolució que ja van emetre el mes de maig, quan van donar llum verda a la investigació, però van deixar clar que les suposades vinculacions de la dona del president espanyol amb el rescat de l’empresa Globalia eren “simples conjectures”. La causa, per tant, queda limitada a les adjudicacions de l’empresa pública Red.es a Innova Next.

Paral·lelament, el PP de Madrid va comunicar que aprofitarà la seva majoria absoluta al parlament regional per citar Begoña Gómez a comparèixer.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12