L’Atlètic Lleida afrontarà avui a les 16.00 hores un desplaçament important a la Ciutat Esportiva de Paterna per enfrontar-se al València Mestalla, en un duel que el tècnic Gabri ha definit com “un partit de tu a tu” entre dos equips que es troben en la zona baixa de la classificació, però que arriben en dinàmiques diferents.
Els lleidatans ho fan reforçats per l’última victòria, mentre que el filial valencianista continua buscant el seu millor ritme de competició. L’equip va viatjar ahir per fer nit a terres valencianes i preparar l’encontre en les millors condicions. Pel que fa al rival, el València Mestalla —filial del València CF, club fundat el 1919— no ha començat la temporada de la manera esperada. Entrenats per Miguel Ángel Angulo, només han pogut sumar una victòria, cinc empats i cinc derrotes. Tot i aquest inici discret, el potencial del conjunt valencianista és innegable: la temporada passada va acabar sisè i es va quedar a les portes del play-off d’ascens. El seu jugador més destacat en atac és Marc Jurado, màxim golejador amb cinc dianes.
L’entrenador de l’Atlètic Lleida, Gabri García, es va mostrar convençut en la prèvia de l’encontre que el filial valencianista, amb jugadors en dinàmica del primer equip, remuntarà. Va remarcar que al seu equip li caldrà intensitat, solidesa i aprofitar les transicions ofensives.













