L’AEM va tancar ahir el 2024 de la millor manera. L’equip lleidatà es va refer de la darrera derrota amb un efectiu triomf, guanyen després de cinc partits i són cinquenes, en play-off.
L’AEM va començar el partit amb una alineació formada per Laura Martí, Loba, Peñalver, Palacios, Noe Fernández, Inés, Blasco, Marina, Gestera, Ransanz i Abril.
Les lleidatanes volien capgirar la imatge respecte al partit del dimecres contra el Real Madrid B (3-0) i ben aviat es van avançar en el camp del cuer, malgrat que té un dels pressupostos elevats de la Primera Federació. Noe Fernández va obrir el marcador en el minut 4 després d’una centrada de Loba. Va tornar a avisar l’AEM en el minut 22 amb una rematada d’Abril Rodrigo, i va ser en el 27 quan Marina va aprofitar un refús en l’àrea petita per fer pujar el 0-2 en el marcador. Marina Pérez va veure targeta groga i amb 0-2 es va arribar al descans en l’Antonio Toledo Sánchez de Huelva
L’AEM va introduir un canvi en la segona meitat. La golejadora Marina Pérez, que estava amonestada, va deixar el seu lloc a María Lara (46’). També va fer canvis l’equip local, buscant la reacció, i l’entrenador de l’AEM, Rubén López, va treure Laura Blasco, que també havia vist targeta, i Ransanz, i van entrar Meri i Mariajo (59’).
En el minut 68 ho va intentar Andrea Palacios amb un xut llunyà que va sortir desviat. María Lara va perdonar el 0-3 en el 86’, però això no va ser problema per sumar els tres punts i acabar l’any en zona de play-off, en un cinquè lloc que és el quart, ja que el Barça no el pot fer.