El pròxim 19 d’octubre, la Seu Vella de Lleida tornarà a ser l’escenari des d’on es lliuraran els Premis Ap!Lleida, un guardons convocats per l’associació professional d’empresàries de Lleida i Pirineus Ap!Lleida que reafirmen el valor de les dones líders en esferes com l’empresa, la recerca, la cultura, la comunicació i l’emprenedoria.
Les premiades de l’edició 2023
Els Premis Ap!Lleida enguany arriben a la 15a edició i, com a novetat, es reorganitzen en 7 categories. Les dones premiades en l’edició d’enguany són:
- Premi a la planificació, la innovació i/o internacionalització
Blanca Cusiné, directora multitasking de l’empresa de maquinària agrícola Arcusin. - Premi a la directiva, empresària i professional de l’any
Nuria Cervós, directiva del grup empresarial Cervós, dedicada al sector de la construcció. - Premi al projecte empresarial social que hagi tingut un gran impacte al territori
Elena de Carandini, presidenta de la Fundació Comunitària Raimat Lleida, i patrona a la Fundació Boscana i Fundació Maria Raventós. - Premi a la jove emprenedora
Casandra Vicente, CEO i cofundadora d’Oshun, la primera marca digital del sector del Body Art. - Premi a la trajectòria
Sonia Alins, il·lustradora amb més de vint anys d’experiència i que ha aconseguit projectar el seu talent a nivell internacional. - Premi a l’associada
Montse Cerqueda, degana del Il·lustre Col·legi de Graduats Socials de Barcelona, Girona i Lleida; i sòcia de Teixidó Associats. - Premi al millor treball de recerca o de tesi doctoral de l’any de la UdL
Carolina Climent, per la seva tesi doctoral Conceptualization of poor sleep quality in the context of fibromyalgia: from patient experience to management (2022).
Les candidatures als Premis Ap!Lleida han estat valorades per un Jurat configurat per les diferents entitats i organismes que donen suport al lideratge, la professionalitat i l’emprenedoria femenina a casa nostra. Es tracta de la Caixa Rural, Caixa Banc, Universitat de Lleida, PIMEC, Diputació de Lleida, CEEI, Global Lleida, Serveis Territorials de la Generalitat de Catalunya, Cambra de Comerç de Lleida i Junta Directiva d’Ap!Lleida.
Així, el 19 d’octubre la gala dels Premis Ap!Lleida es desplegarà a la nau central de la Seu Vella. Uns guardons honorífics totalment consolidats a l’agenda anual lleidatana, que reunirà a les personalitats més destacades de la plana de Lleida i Pirineus.
La doctora Candela Calle, la investigadora Beatriz Mothe, l’artista Lily Brick, l’esportista Núria Codina, l’actriu Aida Flix o la periodista Sabina Pedrós són algunes de les dones que han estat guardonades en edicions anteriors amb els Premis Ap!Lleida.
Properes activitats Ap!Lleida
Ap!Lleida organitza regularment un seguit d’activitats i formacions recollides en la seva agenda, i que tenen l’objectiu de fomentar el networking, la projecció i la formació contínua de les seves sòcies, així com del conjunt de la ciutadania.
El pròxim 16 d’octubre, Ap!Lleida organitza la formació ‘Imatge personal, marca personal’, a càrrec de Montse Guals, cofundadora de l’empresa Quémepongo. Una sessió que tractarà la importància de la imatge personal i el seu objectiu, com ens projectem i com ens veuen els altres, com apliquem la imatge personal a la filosofia d’empresa, i com comuniquem a través de la roba, el maquillatge, el pentinat, òptica i expressió.
Per altra banda, el 26 d’octubre, es proposarà descobrir tot el que la Intel·ligència Artificial Generativa pot fer per a l’àmbit empresarial, a través del taller d’‘Intel·ligència Artificial’. Anirà de la mà de David Puiggròs, CEO fundador d’Spia, empresa que ofereix un servei de proximitat, personal, basat en la confiança i el coneixement, per acompanyar a l’empresa en la implantació de solucions d’Intel·ligència Artificial.