Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La rectora de la UOC, primera dona que presideix la xarxa internacional universitària Cinda

L’entitat, creada el 1971, agrupa una quarantena d’universitats de l’Amèrica Llatina i Europa

La doctora en Ciències Econòmiques Àngels Fitó

ARTICLES - ZONA 2

La rectora de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Àngels Fitó, ha estat nomenada presidenta del Centre Interuniversitari de Desenvolupament (Cinda). El nomenament ha tingut lloc en el marc de la 57a reunió de la Junta Directiva, que s’ha celebrat al campus de la Pontifícia Universitat Catòlica Madre y Maestra de República Dominicana, a Santo Domingo. Fitó ha tingut el suport unànime dels rectors presents a la cimera. És la primera dona que arriba a la presidència d’aquesta xarxa internacional universitària, un organisme creat el 1971 que agrupa una quarantena d’universitats de l’Amèrica Llatina i Europa. L’objectiu d’aquesta institució internacional és assegurar la qualitat de l’educació superior.

Fitó ha afirmat que se sent “molt honorada” i sobretot “molt compromesa” amb el propòsit del Cinda. “Volem treballar conjuntament des dels dos costats de l’Atlàntic per garantir la qualitat del sistema universitari, l’impuls a la internacionalització i la cooperació entre universitats, i ho volem fer en un moment en què el sistema ha de donar resposta a les necessitats de formació al llarg de la vida del gruix de la població”, ha subratllat.

És la segona vegada que la rectoria de la UOC assumeix aquest càrrec, després que Josep A. Planell l’exercís entre el 2016 i el 2022.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12