Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La Paeria i Treball “adaptaran” la llei per regularitzar temporers

Carlos Enjuanes diu que serà “impossible” per aquesta campanya, ja que hi ha poc temps de marge, però s’estan “buscant opcions”

Reunió entre la Paeria i Treball / FOTO: La Paeria

ARTICLES - ZONA 2

El paer en cap, Fèlix Larrosa, i el segon tinent d’alcalde, Carlos Enjuanes, es van reunir ahir al matí amb Paco Ramos, secretari de Treball, i amb el director del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, Juan José Torres. La trobada va servir per explicar el nou Model d’Inclusió de Lleida i per posar en comú algunes de les estratègies per la regularització dels temporers. Amb la nova normativa, que entrarà vigent al maig, el consistori i els departaments autonòmics volen “aprofitar-la” i adaptar-la a la casuística de Lleida.

Enjuanes va dir que estaven “amatents” per com “aprofitar la normativa per regularitzar, pas a pas, per buscar arrelaments”. La formació i l’orientació en la contractació podran servir per regularitzar els temporers, segons va detallar el secretari de Treball. Carlos Enjuanes va remarcar la formació com una de les “eines” per regular els treballadors de la campanya agrària. Paco Campos va sentenciar al respecte que “s’ha de seguir el procés administratiu de regularització. Estem treballant per veure com el fem operatiu i trobar solucions per als afectats”.

Enjuanes va dir que havien d’analitzar com el nou reglament “explica les noves figures d’arrelament”. A més, va comentar respecte de la prova pilot que va parlar amb la secretària d’Immigració, que la intenció de la Paeria és “llegir o veure la situació amb el reglament que hi ha”, no és res definitiu.

Finalment, el regidor va cloure dient que era gairebé “impossible” que es poguessin aplicar les propostes o opcions, perquè “queda poc temps”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12