La nova companyia de telecomunicacions sorgida de la fusió entre Orange i Masmovil passarà a dir-se MasOrange i té previst invertir 4.000 milions en els pròxims tres anys a l’Estat, especialment en el desplegament de 5G i fibra i en nous serveis. A més, s’ha proposat augmentar la cobertura 5G per sobre el 90% de la població espanyola assegurant una connexió ultra ràpida amb 9 vegades més de velocitat que el 4G. Així, en termes financers serà una de les 20 companyies més grans per volum d’ingressos, amb més de 7.400 milions d’euros; un resultat operatiu de 2.600 milions d’euros i una valoració de la nova empresa combinada superior a 18.600 milions d’euros.
MasOrange, que també comptarà amb una nova identitat visual corporativa, passarà a ser el primer operador de l’Estat en nombre de clients, amb més de 37 milions de línies sumant mòbil (més de 30 milions d’usuaris) i banda ampla (+7,5 milions), juntament amb 2,3 milions d’usuaris de televisió, amb una quota de mercat superior al 40% tant en fix com en mòbil.
La plantilla està formada per més de 8.500 professionals i més de 50.000 llocs de treball indirectes addicionals. La nova companyia seguirà desenvolupant la seva estratègia multimarca i compta amb nou marques a nivell estatal (Orange, Yoigo, Jazztel, Masmovil, Simyo, Pepephone, Lebara, Lyca i Llamava) i cinc a nivell regional (Euskaptel, R. Telecable, Guuk i Embou).
La companyia també té previst dur a terme noves inversions en altres àrees de creixement de la companyia i nous serveis. De cara al futur, MasOrange s’ha proposat incrementar els serveis telco i no telco i la recerca de noves oportunitats de creixement tant en serveis per a les empreses com les administracions públiques, entre d’altres.
Segons ha explicat la companyia, l’empresa resultant de les dues operadores Orange i Masmóvil compta amb un pla industrial “ambiciós” i “multiplicador de valor per a l’economia espanyola”, acompanyat d’inversions que situïn l’Estat en una situació de lideratge en matèria de digitalització i en l’ús de les noves tecnologies. Els cinc pilars sobre els quals MasOrange ha estructurat el seu pla consta de cinc ‘i’, segons afegeix, i cita els ingressos, la integració, la inversió, la innovació i l’impacte positiu.