Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La Marca Horta assoleix les 33 persones que en poden fer ús

Arcadi Jové i Jordi Torra se sumen a la comissió gestora d’aquest segell en representació del sector productor i comercialitzador

Imatge de la nova comissió gestora d’ahir amb Begoña Iglesias / FOTO: La Paeria

ARTICLES - ZONA 2

La regidoria d’Agenda Urbana i Espai Agrari va acollir ahir a la tarda la reunió de constitució de la nova comissió gestora de la Marca Horta, que a partir d’ara tindrà 33 persones que podran fer-ne ús. Ahir es van aprovar les dues noves adhesions a aquest segell de producció local.

La tinenta d’alcalde, Begoña Iglesias va presidir la jornada en què Arcadi Jové i Jordi Torra, en nom de la central fructícola Arilfruit, van incorporar-se a la comissió gestora en representació dels sectors productor, comercialitzador, o de serveis vinculats a la Marca Horta.

A més, es van debatre diferents accions que es volen dur a terme per a impulsar el funcionament de la marca, amb el consens de les persones adherides. Inclouen actuacions com la identificació dels productors associats als mercats municipals, la visualització de la marca en espais singulars, la millora dels canals de comunicació, i la possible inclusió dels productes de la Marca Horta com a criteri de valoració en licitacions de serveis municipals.

Reunió dijous per frenar la delinqüència a tota l’Horta

Arran dels robatoris i incendis de fa nou dies a Gualda i Montcada, la Comissió de l’Horta va “activar” una reunió d’urgència amb els alts càrrecs en l’àmbit de la seguretat.

Així, dijous a les 19 hores, al local de l’AVV Partida Torres de Sanui, es farà la reunió amb membres de la Urbana i Mossos, la delegada del Govern Núria Gil, la regidora Cristina Morón i la FAVLL.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)