Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La jutgessa ordena ara investigar per homicidi la mare de Tàrrega, després de la mort del nadó

ARTICLES - ZONA 2

La jutgessa del jutjat d’Instrucció número 1 de Cervera ha ordenat ara investigar per homicidi la mare de Tàrrega, després de la mort del seu nadó la setmana passada. La causa contra la jove de 18 anys estava oberta per delictes de maltractament en l’àmbit familiar i lesions envers el seu fill, de només un mes, ingressat a l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona en estat greu i que va acabar perdent la vida dimecres de la setmana passada.
El nen es trobava al centre hospitalari barceloní des de principis de mes, on va ser traslladat en helicòpter des de l’Hospital Arnau de Vilanova. Va ser l’hospital de Barcelona el que va donar l’alarma per possible maltractament. La mare, una noia de 18 anys, és la principal investigada.
El jutjat de guàrdia de Cervera va acordar el dia 12 mantenir la llibertat de la mare, tot i que ha de comparèixer al jutjat cada 15 dies. El jutjat també va prohibir-li sortir del territori espanyol. Per la seva part, el pare també va declarar el mateix dia, però com a testimoni perquè en el moment dels fets estava treballant. El jutjat havia retirat la custòdia als pares i havia atribuït la tutela del nen a la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA).
Fonts properes al cas van indicar que els resultats definitius de l’autòpsia el nadó trigaran un mes. Fiscalia els espera per tal de concretar el tipus de delicte del qual acusar la mare o saber si el pare té alguna responsabilitat al respecte. El jutjat també està pendent de rebre diversos informes i després acordarà, si és procedent, noves diligències.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12