Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La justícia britànica no jutjarà Joan Carles I per assetjament a Corinna

ARTICLES - ZONA 2

El rei emèrit Joan Carles I està “molt satisfet” per la decisió del Tribunal Superior d’Anglaterra i Gal·les de rebutjar jutjar la demanda civil per assetjament presentada contra ell per la seva examant Corinna zu Sayn-Wittgenstein, i considera que “s’ha fet justícia”.

El bufet que ha portat la representació del rei emèrit en aquesta causa, Velitor Law, ha informat a través d’un comunicat de la reacció de Joan Carles I després de conèixer la sentència de la magistrada Rowena Collins Arrissi, qui ha determinat que la demanda hauria d’haver estat presentada al país on està domiciliat el demandat.

“Sa Majestat està molt satisfet en haver conegut aquesta tarda el dictamen del Tribunal Superior d’Anglaterra i Gal·les (…) i considera que s’ha fet justícia”, assegura.

Els advocats del rei emèrit destaquen que aquest tribunal “ha rebutjat completament i definitivament la demanda” interposada per Corinna, concloent que “no tenia possibilitats reals d’èxit i, per tant, no procedia” celebrar un judici.

A més, assenyalen que la jutgessa considera la demanda “especulativa i estranya”, en estimar que la demandant “no ha proporcionat evidències suficients per a donar suport a les seves al·legacions, a pesar que el procediment contra la seva majestat va començar fa gairebé tres anys”, concretament l’octubre de 2020.

Joan Carles I, continua el comunicat, “sempre ha considerat que la demanda interposada per la demandant mancada de substància i mèrit”, afegeixen els advocats, que recorden que el Tribunal d’apel·lació ja va rebutjar de manera “emfàtica” les al·legacions d’assetjament en una sentència el desembre de 2022.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12