La IX Fira dels Somnis contra el càncer infantil celebrarà el seu acte de cloenda diumenge 4 de maig a l’esplanada del parc de la Transsegre i l’avinguda dels Països Catalans de Balaguer.
Fins al moment unes 400 entitats ja han aportat el seu gra de sorra contra el càncer infantil amb el lema “Investigació avui, salut per demà”, que pretén avançar en la cura i la millora de la vida dels infants i les famílies afectades gràcies a la investigació a l’Hospital de la Vall d’Hebron, on es destinen els diners recaptats.
La diada començarà amb la cursa caminada solidària més gran de les Terres de Lleida, amb una inscripció que espera superar les 3.000 samarretes venudes. La seva compra es pot fer de manera presencial al Casal de Lapallavacara i a la piscina coberta de Balaguer o al web de la Fira dels Somnis.
Aquesta activitat obrirà les portes a una fira lúdica-educativa amb més de 100 activitats.