Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

La Fira de Sant Josep finalitza una edició marcada per la pluja

Un 71% dels expositors es compromet a tornar i les vendes al Saló de l’Automòbil s’han vist afectades per la mala climatologia

ARTICLES - ZONA 2

La Fira de Sant Josep de Mollerussa va tancar ahir una 152a edició marcada per la pluja amb el compromís d’un 71% d’expositors de tornar l’any que ve. Així ho va explicar el president de Fira de Mollerussa, Marc Solsona, qui va concretar que el certamen ha anat “bé” als sectors de la maquinària i als expositors dels pavellons firals, mentre que “no ha anat tan bé” al 44è Saló de l’Automòbil, que s’ha vist perjudicat per les pluges.

El conseller d’Agricultura, Òscar Ordeig, va presidir l’acte de cloenda del certamen on va parlar d’una fira “extraordinària” que esdevé l’epicentre de debat dels diferents temes de país com ho són la sostenibilitat, la gastronomia, a millora de la gestió de l’aigua, el desenvolupament rural i l’economia. La capital del Pla d’Urgell va posar fi ahir a cinc dies de fira marcada per la pluja constant. Un 71% dels expositors han dit que tornaran l’any vinent i que un 62% han vist complertes les seves expectatives, va apuntar Solsona, que també va considerar que cal esperar a fer una anàlisi “real” dels números, sobretot pel que fa al 44è Saló de l’Automòbil, que s’ha celebrat com cada any al recinte de les piscines municipals. Segons Solsona, la sensació en aquest espai és “que no ha anat prou bé a nivell de lluïment firal, però a nivell de negoci no vol dir que no hagi anat igual o millor que altres anys”, va dir el president de Fira de Mollerussa.

Així mateix, va destacar l’esforç del personal de la fira i va remarcar que des de l’organització s’ha fet el possible per mitigar els efectes de la pluja. Pel que fa a la maquinària agrícola, Solsona va apuntar que de cara a l’any vinent caldria ampliar la superfície expositiva. “Tothom està fidelitzat i no només venen cada any sinó que ho fan amb tot perquè és la fira de referència”, va dir. Durant els cinc dies de Fira de Sant Josep, també han tingut lloc 22 jornades tècniques destinades als professionals del sector agroindustrial i s’han aplegat 250 expositors i 21.103 metres quadrats de superfície neta ocupada.

‘GUST DE LLEIDA’
La fira va tancar amb un balanç molt positiu a l’estand ‘Gust de Lleida’, la nova marca agroalimentària de la Diputació de Lleida. En total, 1.140 persones van gaudir dels prop de trena tastos i activitats. En la darrera jornada, l’estand va oferir una sèrie de tastos guiats per posar en valor la qualitat i diversitat dels productes del territori. Entre les activitats, hi va haver un taller i tast d’orelletes i cafè, una presentació sobre enoturisme i un tast de vins, així com una degustació de cerveses artesanes maridades amb fruits secs.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8