Durant el darrer Consell de Barri celebrat a la Bordeta, el regidor Roberto Pino va informar que al centre cívic hi haurà l’Oficina d’Atenció Ciutadana, tot i que en un primer instant no hi havia una data prevista. Ara, des de la Paeria preveuen que aquesta entri en funcionament durant el pròxim mes de juny.
El portaveu d’Assemblea Bordeta, Josep Betriu, va indicar que Pino els va dir que l’Oficina estaria situada en una sala de la primera planta de l’edifici, i fonts del consistori van confirmar que hi haurà una persona treballant i atenent els veïns de la Bordeta. A més, l’Oficina d’Atenció Ciutadana “haurà de ser útil” també per donar servei al veïnat dels Magraners i de les partides de l’Horta Sud, van incidir des de la Paeria.
Entre els tràmits que es podran realitzar a l’Oficina de la Bordeta, el consistori va indicar que s’ajudarà a la tramitació de l’Idcatmòbil, donar d’alta els animals de companyia, demanar justificants de pagament de rebuts, reclamar el certificat de residència individual, demanar cita prèvia per a l’Oficina d’Atenció i Gestió Tributària o l’Oficina d’Atenció Ciutadana Municipal, sempre que no es pugui fer a l’Oficina de la Bordeta.
Des d’Assemblea Bordeta van valorar positivament la iniciativa, ja que evita el desplaçament dels veïns a Rambla Ferran o avinguda Blondel per realitzar els anteriors tràmits.