Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Illa surt de l’UCI i està en una habitació de planta on continua el tractament per una osteomielitis púbica

El president de la Generalitat segueix estable, sense febre i amb una "disminució significativa" del dolor

El director gerent de l'Hospital Vall d'Hebron, Albert Salazar, i el director clínic del Servei de Diagnòstic per la Imatge, Manel Escobar

ARTICLES - ZONA 2

El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha sortit de la Unitat de Cures Intensives (UCI) de l’Hospital Vall d’Hebron i està en una habitació de planta on continua el tractament per una osteomielitis púbica provocada per un bacteri. Segons un comunicat dels metges que el tracten, Illa “ha passat bona nit, continua estable, sense febre i amb una disminució significativa del dolor”. El president català està ingressat a l’hospital des de dissabte i està previst que hi estigui uns quinze dies. Segons els metges, es tracta d’una patologia “molt poc freqüent” que li ha afectat la mobilitat de les cames.

L’osteomielitis púbica és una malaltia infecciosa causada per un bacteri que és present al cos de forma natural, tant a fora com a la pell. Quan passa a la sang és quan pot produir infeccions com la que ha desencadenat en el president. En el seu cas, la infecció està situada a la sínquisi del pubis, una articulació que es troba a la part davantera de la pelvis.

S’està tractant el president de la Generalitat amb antibiòtic. Tal com van apuntar dilluns els metges, de moment cal que acabi el tractament a l’hospital, un procés que durarà unes dues setmanes. I en funció de la seva evolució, decidiran si pot continuar fent-lo des de casa seva.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12