La Companyia de Jesús a Catalunya ha registrat 145 comunicacions o denúncies per abusos de 29 religiosos i 15 laics des del 1948 i fins a l’actualitat, segons recull la investigació externa que van encarregar fa un any. Sis dels casos encara no haurien prescrit i la companyia els denunciarà a la fiscalia.
D’aquestes, 91 de les víctimes estan identificades, sigui amb nom i cognoms o inicials, i la resta són anònimes. 137 de les víctimes eren menors quan van patir els abusos i 8, adultes; 64 són homes; 76, dones i 5 no s’han identificat. Els Jesuïtes de Sarrià – Col·legi Sant Ignasi, amb 60 denúncies, i els de Casp – Col·legi Sagrat Cor, amb 58, concentren els abusos registrats.
Hi ha 44 persones denunciades, 29 religiosos, dels quals 25 jesuïtes i 4 exjesuïtes, i 15 són laics. Hi ha Lluís To, que va morir el 2017, i Francesc Peris, tots dos traslladats a Bolívia, a més de Francesc Roma o Emilio Benedetti.