Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Els espanyols tornen una de cada quatre compres fetes ‘on line’ s’acaba tornant

El percentatge creix en època de rebaixes o Black Friday i és inferior al 35% de tot Europa

FOTO_ Jordi Pujolar (ACN) Línia d’embalatge de paquets del centre d’Amazon del Prat

ARTICLES - ZONA 2

Més del 25% de les compres en línia que es fan a Espanya s’acaben tornant, un percentatge inferior al d’altres països europeus, però que va ràpidament en augment i que és més elevat, al voltant del 35%, en els moments de més consum, com les rebaixes o el Black Friday, segons dades.

Els articles tornats són un problema per als venedors que han de gestionar-los, ja siguin pimes o grans ‘marketplaces’ com Amazon, Shein o Temu, a més del dany mediambiental que suposen tants enviaments, per la qual cosa en molts casos la mercaderia es ven a tercers, que la tornen a treure al mercat amb grans descomptes, donant lloc a negoci.

Segons les fonts del sector consultades per EFE, el mercat de les devolucions s’ha convertit en una opció molt atractiva per als compradors, que poden entrar a una de les webs especialitzades com lotesdevoluciones.com o comprardevoluciones.com, o anar a una botiga a peu de carrer de les que estan obrint a nombroses ciutats del país. El curiós d’aquest mercat és que el comprador no sap exactament què està comprant, només (i no sempre) a quina categoria pertany la mercaderia, i tampoc sap en quin estat es trobaran els productes.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12