Durant els tres dies del saló B-Travel 2024 que es va clausurar el diumenge, uns 1.200 socis del Club d’Amics de Lleida, que impulsa el Patronat de Turisme, van visitar el saló de manera gratuïta. Les vacances de Setmana Santa, el pont de l’1 de Maig, les vacances d’estiu i l’oferta d’esquí, floració, natura, turisme actiu i cultura van centrar la demanda d’informació de Lleida.
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida va qualificar de molt satisfactòria la participació de les comarques lleidatanes al B-Travel, tant pel nombre de persones que es van atansar fins als taulells de Pirineus i Terres de Lleida en demanda d’informació sobre el conjunt de l’oferta turística de les comarques lleidatanes, com per l’optimisme que es va poder copsar en el sector de cara al comportament turístic per a aquest any 2024. Els visitants van mostrar força interès per a l’oferta d’esquí i les activitats que encara s’ofereixen vinculades amb la floració a la plana de Lleida. També van demanar informació sobre les activitats de turisme actiu en les diferents activitats d’aigua, terra i aire amb una especial demanda pel ràfting, el senderisme i el cicloturisme i l’oferta vinculada al voltant dels espais naturals del Pirineu com el Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, entre d’altres. D’altra banda, els recursos turístics vinculats a la cultura, com ara la Vall de Boí i el Patrimoni Mundial o la mateixa Seu Vella de la ciutat de Lleida van generar un bon nombre de consultes.
El saló de turisme va superar els 26.000 assistents, el què segons l’organització significa que s’està recuperant el sector de l’activitat turística.