Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Suprem cita a Ábalos i Koldo els dies 15 i 16 d’octubre

Fotografia d'arxiu de l'any 2019 de José Luis Ábalos i Koldo García (EFE)

ARTICLES - ZONA 2

El Tribunal Suprem ha citat l’exministre José Luis Ábalos a declarar el 15 d’octubre que ve després de l’informe de la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil que va detectar “desemborsaments” de 95.437 euros de l’exdirigent del PSOE que provenirien d’“ingressos no declarats”.

El magistrat del Suprem Leopoldo Puente també ha citat un dia després, el 16, a qui va ser assessor d’Ábalos, Koldo García, després d’assenyalar la Guàrdia Civil que amb la seva dona llavors era “custodi i gestor” dels diners amb què se sufragaven despeses de l’exministre.

En la seva interlocutòria, dictada aquest dilluns, el jutge instructor considera que l’informe de la UCO aprofundeix en “els indicis de criminalitat que ja constaven” en el procediment respecte a Ábalos i al seu exassessor, que aniran a declarar per tercera vegada.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12