El Saló del Caravaning arrenca dissabte la 38a edició, que comptarà amb 180 expositors i més de 700 models de vehicles a la venda. L’esdeveniment ocuparà els pavellons 2 i 3 del recinte de Gran Via de Fira de Barcelona, amb més de 34.000 metres quadrats, segons l’organització. El saló s’allargarà durant nou dies, fins al 19 d’octubre. Enguany l’esdeveniment oferirà aquest un aparcament específic per als qui acudeixin amb el seu camper o caravana. El saló posarà l’accent en la sostenibilitat, amb una progressiva oferta electrificada i híbrida, així com en la digitalització, amb la proliferació de sistemes intel·ligents per domoticar els models i controlar des del mòbil funcions com la il·luminació, la calefacció o el nivell d’aigua.
La cita comptarà a més amb espais dedicats a la camperització, el lloguer, la moda ‘outdoor’, els accessoris, les minicases, les minicaravanes i altres models lleugers que permeten iniciar-se en el caravàning amb una inversió moderada.
L’auge del turisme experiencial, en llibertat i en contacte amb la natura marcarà la nova edició del saló, que comptarà amb marques com: Dethleffs, Ford, , Giottiline, Globecar, Hymer, Knaus, Mc Louis, Mercedes, , Nissan, Toyota, Volkswagen i Westfàlia, entre altres.