El Rodi Balàfia Vòlei es va estrenar ahir en la Superlliga 2 amb un triomf sobre Familycash Xàtiva per 3-2 en un partit d’una enorme intensitat i que es va decidir en el tie-break. Els parcials van estar 25-18, 23-25, 25-22, 24-26 i 15-12.
Tanmateix, ahir l’equip va jugar el seu primer partit al camp de l’INEFC Lleida, la casa del club lleidatà fins que s’acabin les obres de millora del Pavelló Juanjo Garra. Aquest canvi no va impedir que l’afició del Rodi Balàfia omplís les graderies i animés efusivament als seus durant els moments més exigents del partit.
El tècnic del Balàfia, Manu Blanco, es va mostrar satisfet pel resultat i el debut a casa: “Primer partit a casa i estic molt content pel resultat. Ha estat un partit amb molta tensió. Al primer set hem portat una mica el ritme del partit, però al segon hem baixat el nivell i hem comès els errors, i això ho ha aprofitat el rival per entrar més en el partit”.
“Al tercer set hem estat una mica millor amb el tema dels errors i el servei i, al final, dins de la regularitat que hem tingut al començament, sobretot a l’inici del cinquè set, hem estat bé en el canvi i això és el que ens ha donat una mica la possibilitat d’emportar-nos la victòria”, deia l’entrenador.













