El PP va atribuir a “un error en un fullet electoral” la llicenciatura en Ciències Polítiques atribuïda a les campanyes del 2003 i 2007 a l’actual vicepresidenta de l’Assemblea de Madrid i vicesecretària d’Organització regional del partit, Ana Millán.
El PP de Madrid va admetre que Millán no és llicenciada en Ciències Polítiques, com afirmava la propaganda electoral amb què es va presentar a les eleccions a la localitat madrilenya d’Arroyomolinos el 2003 i el 2007. El vicesecretari d’Habitatge, Hisenda i Infraestructures del PP, Juan Bravo, va afirmar en una roda de premsa que, segons la informació que té, és “d’un error en un fullet electoral”.
Bravo ha insistit que, al contrari que el PSOE, al Partit Popular quan ocorren aquest tipus de coses es demanen disculpes i s’actua, esmentant així “les irregularitats” que, al seu parer, hi ha als currículums del ministre de Transports, Óscar Puente, el portaveu socialista, Patxi López, o la dona de Pedro Sánchez.
Fonts del PP de Madrid van reconèixer a EFE que Millán “mai no va acabar” aquesta llicenciatura, perquè “li van quedar algunes assignatures”.
El currículum oficial que la dirigent va facilitar a l’Assemblea de Madrid no inclou aquesta llicenciatura, i només hi apareix una “diplomatura en Gestió i Administració Pública”.