Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Palau millora l’eficiència energètica de l’antiga escola amb fons europeus

S’instal·laran plaques solars, noves finestres i llums LED i el consistori destinarà un total de 221.317 euros

FOTO_ Núria García Imatge de la façana de l’edifici situat a la plaça Generalitat

ARTICLES - ZONA 2

L’Ajuntament del Palau d’Anglesola va treure a licitació i a informació pública la setmana passada el projecte de millora de l’eficiència energètica de l’antic edifici de l’escola plaça Generalitat, una actuació per la qual ha rebut una subvenció provinent del programa DUS 5000, finançat amb fons europeus Next Generation, amb l’objectiu de facilitar la transició verda als equipaments municipals.
L’actuació compta amb un pressupost d’execució de 221.317,06 euros. L’alcalde, Francesc Balcells, va explicar que el projecte contempla un total de quatre mesures: la instal·lació de plaques solars (que ja ha començat), la incorporació d’un sistema d’aïllament tèrmic SATE, el canvi d’enllumenat a tecnologia LED i, finalment, reemplaçar les finestres antigues per unes de noves més eficients.

Balcells va apuntar que l’edifici de la plaça Generalitat, que ja ha deixat de ser utilitzat com a escola, es convertirà en un casal d’entitats i també es farà servir com alberg per als peregrins que facin el camí de Sant Jaume. Fins ara l’escola Arnau Berenguer del Palau d’Anglesola es dividia en dos edificis: un a l’avinguda Sant Roc i l’altre a la plaça Generalitat. Amb les obres d’ampliació, que els alumnes van poder estrenar el passat dimarts, l’escola del municipi del Pla d’Urgell s’ha unificat en un sol centre.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12