Amb la campanya “Adona-te’n”, es vol seguir lluitant contra la xacra de la violència masclista. Per aquest motiu, el Punt Lila de prevenció i atenció a les violències masclistes i LGTBIfòbiques estarà present durant les nits de divendres 18 i dissabte 19
Com a novetat d’enguany, i amb l’objectiu de garantir espais de festa i oci lliures d’agressions i discriminacions, l’Àrea d’Igualtat i Feminismes ha elaborat una falca amb un missatge clar:
“No es tolerarà cap actitud masclista ni LGTBIQ+fòbica.”
Als Punts Lila hi trobaràs informació, assessorament i acompanyament en cas de patir o presenciar una agressió o qualsevol vulneració de drets. El servei estarà atès per dues persones professionals especialitzades i es complementarà amb material de sensibilització i marxandatge.
Durant el dia de dissabte, si detectes o vius qualsevol incidència, pots adreçar-te al punt d’informació situat a la plaça Major.
PUNTS LILA GUISSONA 2025:
- Divendres 18 – Plaça Major – de 23.30 h a 3.30 h
- Dissabte 19 – Font de l’Estany – de 00.00 h a 8.00 h