El periodista d’Os de Balaguer Xavi Freixes comença dilluns una nova etapa professional a Ràdio 4, on conduirà el programa matinal (de 10.00 a 13.00 hores), després del Cafè d’idees, de Gemma Nierga. “Feia temps que no tenia tanta il·lusió per un nou projecte; la ràdio és un mitjà extraordinari i tenia ganes”, reconeix Freixes.
Serà, diu el periodista lleidatà, “un magazín d’actualitat, amb entrevistes i política, tot i que tampoc massa” i en què, sobretot, “volem apostar per l’entreteniment, amb un punt de diversió i de show”; això sí, recordant que el primer és sempre el “rigor i el servei públic” i que considera que no estan renyits. A més, “m’agradaria tenir molt contacte amb l’oient i que pugui intervenir per opinar o suggerir”.
Xavi Freixes, que va començar amb 16 anys a Ràdio Balaguer, assegura que “per mi, la clau de l’èxit és barrejar continguts i, sobretot, tenir aquest olfacte per saber què vol l’oient”. Així, s’abordaran, a través dels col·laboradors, temàtiques com la psicologia, la cuina, previsions del temps, les notícies del cor, crònica negra o sexologia, a més de música en directe i concursos.
A més, afegeix Freixes, “no serà només un programa fet des de Barcelona i per Barcelona, sinó per tot Catalunya; volem fer informació territorial i buscar un punt més proper”.














