Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Lleida Handbol espera que dissabte l’Onze de Setembre sigui un “bullici”

El club ha fet una crida per aconseguir la salvació

A.M. / El Lleida Handbol Club celebrant una anotació

ARTICLES - ZONA 2

El Lleida d’Handbol té aquest dissabte la primera oportunitat de certificar la seva presència en la Divisió d’Honor Or Femenina una temporada més. Per fer-ho, necessiten una victòria davant el Caja Rural Cleba, setè classificat, i que l’Handbol Mislata no guanyi el seu partit enfront d’un Oviedo en 2n lloc.

És per això que des del club lleidatà s’ha fet una crida de cara a aquest partit vital. Divina Farreny, presidenta de l’entitat, ens explicava que s’encomanen a la seva afició perquè doni a les jugadores aquesta “petita empenta” que les porti a guanyar el matx. Tot i l’inici del partit està previst per les 19 hores, des del club vaticinen una jornada d’allò més moguda, amb diverses accions previstes tant en la prèvia com en el postpartit.

Pel que fa a l’aspecte estrictament esportiu, Farreny afirmava que, tot i les derrotes en els últims partits, les protagonistes arriben a la cita “superendollades i fortes, anímicament i físicament”. Encara que necessitaran una gran actuació coral, compten amb la basa de tenir a les seves files la màxima golejadora de la categoria, Caterina Rocío, amb 176 anotacions en 24 jornades, traduïdes en una mitjana de 7,33 gols per partit.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

LLEIDA

ARTICLES - ZONA 9 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 10 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 12