Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Lleida es mentalitza per allargar un mes la temporada

El club ja porta 3.132 entrades dispensades per al pròxim partit contra el Yeclano al Camp d'Esports en el primer dia de venda al públic general

Tony Alcántara / El club va viure una altra jornada intensa de venda de localitats

ARTICLES - ZONA 2

“Tant de bo puguem gaudir quatre setmanes més”. Els jugadors del Lleida Esportiu estan mentalitzats per afrontar l’eliminatòria de play-off de la millor manera contra el Yeclano i disputar la final per guanyar-se un lloc a la Primera Federació.
L’ambient està assegurat el diumenge al Camp d’Esports (19h), malgrat la coincidència amb les eleccions. Així ho indiquen les 1.660 entrades que el club va despatxar ahir en el primer dia de venda general al públic, després d’uns primers dies de venda reservada a les abonades i abonats de l’entitat. Aquesta xifra, sumada a les 1.472 entrades repartides fins ara, fa que, al tancament d’aquesta edició, el club hagués dispensat ja 3.132 paperetes. En aquest sentit, el capità del Lleida, Roger Figueras, que evoluciona bé de la seva lesió vol ajudar l’equip, va comentar ahir després de l’entrenament que “l’equip és una pinya i tenim molta il·lusió”.
“Tenim moltes ganes de donar una bona imatge al Camp d’Esports i tant de bo anar amb un molt bon resultat al partit de tornada”, va dir. El defensa va afegir que “per excompanys ja ens han arribat detalls del rival, però l’hem d’estudiar bé per treure el duel endavant”. El partit de tornada també serà diumenge (19h) i, en principi, només hi ha 100 entrades per a visitants.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12