El Lleida vol lluitar en els despatxos, malgrat ser conscient de la dificultat, la possibilitat de disputar els minuts del temps de descompte que mancaven per disputar-se abans que l’àrbitre del partit de diumenge contra el Yeclano, Manuel Ramírez Marco, en xiulés el final arran del llançament d’objectes i que el jutge únic de competicions no professionals, Rafael Alonso Martínez, signés donar per acabat l’encontre amb el 0-1 favorable al conjunt murcià.
El club de la capital del Segrià va anunciar ahir que presentarà un recurs contra aquesta decisió. Mitjançant un comunicat emès a primera hora del matí, el Lleida destacava que el club “lamenta i condemna els fets que van tenir lloc durant el partit d’aquest diumenge al Camp d’Esports amb el Yeclano, el llançament d’objectes des de la grada que han motivat la suspensió del primer duel de play-off”. L’entitat recorda que “igual que els Mossos d’Esquadra, ha obert una investigació interna per esbrinar-ne l’autoria i actuarà en conseqüència amb una situació que comportarà greus perjudicis per l’entitat”. “Després d’una primera suspensió temporal del partit, el Comitè de Competició de la Federación Española de Fútbol (RFEF) ha decidit, finalment, considerar-lo definitivament acabat amb un resultat de 0-1. El Lleida Esportiu presentarà recurs contra aquesta decisió”. Competició va donar 48 hores per recórrer.
El Lleida Esportiu argumenta que en tot moment es van mostrar partidaris d’acabar el partit i que van oferir les facilitats adients perquè es pogués reprendre l’enfrontament i acabar de jugar els aproximadament vuit minuts que faltaven de l’afegit.
El primer partit del play-off d’ascens a Primera Federació, entre el Lleida i el Yeclano Deportivo, amb més de 8.000 persones, va acabar abans d’hora, suspès pel llançament d’objectes, amb una ampolla amb aigua que va impactar en el delegat rival.