Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Finques Prats rebrà el Barça en la Lliga catalana

El club renova el porter Javi Sánchez

Llista Blava / El porter granadí de l'equip lleidatà

ARTICLES - ZONA 2

El Finques Prats Lleida jugarà el seu primer partit oficial de la pròxima temporada contra el Barça, a casa, a l’Onze de Setembre, en la Lliga Catalana, segons va informar ahir el club lleidatà.
Els llistats han quedat enquadrats en el Grup A amb el Barça i el Caldes. La competició consta de 4 grups i el millor de cada un d’ells disputarà la Final Four. Els lleidatans rebran els blaugranes i visitaran Torre Roja, al voltant del 7 i 14 de setembre.
A més a més, l’entitat va comunicar ahir la renovació per dos anys del porter Javi Sánchez, que completa la porteria. El granadí, de 21 anys, assegura que a Lleida s’ha retrobat amb la il·lusió per l’hoquei i creu que l’equip de la pròxima temporada pot donar moltes alegries. “Em sento molt ben tractat”, va comentar. “Si fem de l’equip una família podem fer grans coses”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8