Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

El Centre de Rehabilitació de la Veu de Lleida fa un taller sobre la deglució

ARTICLES - ZONA 2

El Centre de Rehabilitació de la Veu de Lleida  va realitzar dijous un taller amb la col·laboració d’Atos Medical sobre la Deglució en el pacient laringectomitzat, alimentació dieta i control potural. Aquest taller va ser a càrrec de l’Anna Pelegrí logopeda d’Atos Medical. El taller és va realitzar de deu a dotze del matí en l’Espai FeSalut. 
Durant el taller es va explicar la importancia de l’alimentació correcta per a persones laringectomitzades ja que moltes vegades segons l’alimentació el pacient és troba malament. Com és realitza el procidement d’alimentació amb persones no operades de càncer de laringe i amb persones laringectomitzades.
Tambè és va parlar del gran inconvenient per a molts pacients de càncer de laringe amb la pèrdua de gust i del olfacte. Va explicar diferents tècniques a l’hora de menjar sobre tot per a les persones que utilitzen la protesis fonatoria.  
Des de l’associació volem agrair la col·laboració d’Atos Medical amb persones que són formades per realitzar tallers i conferències a persones que han patit un càncer de laringe. Tambè volem agrair l’Anna Pelegrí la dedicació durant el dijous i a l’espai FeSalut i a totes les institucións que fan possible que l’associació funcioni.
FOTO: CVR Lleida

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8