Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Demanen més inversions per mantenir i restaurar el patrimoni històric lleidatà

Es vol posar en valor les torres i tossals de tot el Mediterrani amb l’encesa de torxes del diumenge

Els representants de les entitats de la tercera encesa de torxes / FOTO: Tony Alcántara

ARTICLES - ZONA 2

El tossal de la Moradilla va ser ahir l’escenari de la presentació de la tercera encesa de torxa pels drets humans que es durà a terme aquest diumenge. Enguany s’han incorporat la torre de Verdú o la de Sant Oïsme, per il·luminar totes les de la Mediterrània, des de les Balears, fins a Múrcia, València, Ponent i la Franja. Tanmateix, l’acte de presentació va servir per demanar un millor manteniment per al patrimoni de la ciutat per evitar que passin situacions com la del mateix Moradilla el passat novembre o la de la Llengua de Serp aquest inici d’any, i on la Paeria ja actua “d’urgència”.

Així ho va reclamar, per exemple, Òscar Ardiaca, president de l’Associació Cultural Castell de Gardeny, per prevenir que en aquest patrimoni hi passi el mateix.

Tot i això, els diferents representants van valorar la partida pressupostària de la Paeria per al manteniment i restauració del patrimoni de la ciutat.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ESPORTS

ARTICLES - ZONA 4 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12