Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Demanen 6 anys de presó per violar una dona a qui li havia llogat una habitació

Segons la Fiscalia, l’home acusat, d’uns 70 anys, es va insinuar i ella va marxar, però la va seguir i la va forçar

binary comment

ARTICLES - ZONA 2

La Fiscalia demana 6 anys de presó per al propietari d’un pis de Lleida acusat d’agredir sexualment una dona a qui havia llogat una habitació. Així mateix, el ministeri públic l’acusa d’un delicte d’agressió sexual amb violència i, a més de la citada pena, també demana 8 anys de llibertat vigilada, la prohibició de treballar en feines o oficis que impliquin contacte amb menors d’edat durant 16 anys i que indemnitzi la víctima amb 30.000 euros. El judici se celebrarà el dijous dia 23 a l’Audiència Provincial de Lleida.

En aquest sentit, segons explica el ministeri fiscal en el seu escrit d’acusació la víctima va començar a viure al domicili l’octubre del 2020, ja que havia llogat una habitació al propietari, un home d’uns 70 anys. El 3 de novembre d’aquell any l’acusat s’hi va insinuar amb “l’ànim de satisfer els seus desitjos sexuals”. Ella es va espantar i prendre la decisió de marxar a la seva habitació. Tot i això, la va seguir i la va violar.

D’altra banda, l’Audiència de Lleida acollirà avui un judici contra un home acusat d’agredir sexualment una noia de 15 anys a Balaguer, el 21 d’agost de 2021. En aquest cas, la Fiscalia demana 5 anys de presó. A més, demà es farà un altre contra un individu que presumptament va abusar de la filla i de la fillastra sent menors, i el ministeri públic sol·licita una pena de 10 anys i mig de presó per l’home.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12