Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Dani Olmo: “Som a un partit de la glòria”

El jugador terrassenc, màxim golejador de la selecció espanyola a l'Eurocopa amb tres gols, només pensa en guanyar a Anglaterra

FOTO_ EFE El migcampista terrassenc Dani Olmo, ahir en roda de premsa

ARTICLES - ZONA 2

Dani Olmo està sent una de les grans sensacions d’una Eurocopa 2024 que es decidirà demà a Berlín. El migcampista terrassenc, que va agafar les regnes del mig camp espanyol després de la lesió de Pedri, ha marcat consecutivament en els tres últims partits de la competició i és el pitxitxi espanyol amb tres gols, empatat precisament contra el davanter anglès Harry Kane.

El jugador del Leipzig viu un moment de forma esplèndida, però el seu punt de mira va més enllà dels individualismes i se centra en la final de demà contra Anglaterra: “Marcar en quatre partits consecutius és una motivació extra; però l’objectiu és guanyar. Personalment estic molt bé; em sento molt bé físicament i mentalment, però som a noranta minuts de la glòria, de poder guanyar una Eurocopa dotze anys després, i això és el que m’ocupa. Estem molt motivats”.

Tornant a les estadístiques personals, Dani Olmo va treure importància al fet d’estar empatat a tres gols amb l’estrella anglesa, Harry Kane. “Fabián ha fet dos gols i pot tornar a marcar; si Álvaro Morata fa un hat-trick em pot superar; tot això no té importància. És igual qui marqui; l’objectiu és la victòria”, va assegurar en la roda de premsa d’ahir.

Preguntat pel seu futur, Dani Olmo no va voler parlar-ne, tot i que va dir que “tots aquests temes els controla gent de la meva confiança”.
D’altra banda, una altra de les sensacions d’aquesta Eurocopa està sent el jove jugador del Barça Lamine Yamal, qui precisament avui compleix 17 anys i ahir va passar pels micròfons del programa de Gerard Romero, ‘Jijantes’. “A ningú li molesta que el comparin amb el millor jugador de la història. Però són coses que resten perquè mai seràs com ell”, va dir sobre les últimes fotografies virals al costat de Leo Messi quan era un nadó.

Preguntat per Nico Williams, el jugador de l’Athletic Club que interessa al Barça, Yamal va afirmar que “jo no tinc res a veure en el seu possible fitxatge, però tant de bo pogués jugar amb ell”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12