Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Cupra estudia l’entrada al mercat dels Estats Units fent una aliança amb Penske Automotive

La marca busca la venda de vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics

El director executiu de Cupra, Wayne Griffiths, davant del protip de la marca, el Cupra DarkRebel, durant el Saló IAA Mobility de Múnic

ARTICLES - ZONA 2

Cupra està analitzant l’entrada al mercat dels Estats Units i busca fer-ho amb un possible acord amb Penske Automotive Group. Segons ha informat aquest divendres en un comunicat, ha començat “converses preliminars” amb l’empresa americana amb l’objectiu que sigui una realitat a finals d’aquesta dècada. El conseller delegat de Cupra, Wayne Griffiths, afirma que la companyia “vol ser una marca realment global i l’expansió als Estats Units representa una de les majors fites”. Griffiths diu que l’americana és el “millor soci possible, ja que compta amb una xarxa de distribució adequada”. La voluntat de la marca catalana és vendre vehicles de combustió, híbrids endollables i 100% elèctrics.

En aquest sentit, apunta que aprofitarà les futuribles “sinergies” per produir un dels models en les fàbriques de Volkswagen que hi ha a Amèrica del Nord. Cupra ha nomenat l’anterior director general d’Alemanya, Bernhard Bauer, com a nou responsable de la seu als Estats Units, on la marca detallarà “més endavant” la ubicació definitiva i la gamma específica dels models a produir.

La companyia recorda que al 2022 “va fer el primer gran pas cap a la globalització” amb el llançament a Austràlia. També considera un “èxit” l’aposta feta fora d’Europa, amb l’accés a mercats com el de Mèxic i Turquia.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12