Un total de 41 establiments s’han adherit a la 15a edició de “Compra i descobreix Catalunya”, la iniciativa de dinamització comercial i territorial que sorteja premis per visitar els 24 municipis organitzadors.
Durant el mes de juny, totes les persones que comprin als comerços adherits, que estaran degudament identificats amb el cartell de la campanya, podran guanyar experiències d’un dia o dos, per a dues persones, en algun dels 24 municipis membres de la Xarxa Compra i descobreix Catalunya.
El sorteig s’efectuarà durant la primera quinzena de juliol.
Com cada any, els objectius de la campanya són vitals per a cadascun dels pobles i ciutats organitzadores i per al conjunt de l’economia: donar suport al petit comerç i promocionar el turisme local i de proximitat.
És una iniciativa fruit del treball col·laboratiu entre administracions locals de tot Catalunya. Amb el nom “Compra local té premi especial” també inclourà altres accions conjuntes que puguin sorgir en el marc de la promoció comercial, turística i cultural.Coincidint amb el 15è aniversari s’ha actualitzat el nom i la imatge i ara els municipis participants, entre els quals Cervera, formen part de la Xarxa Compra i Descobreix Catalunya.