Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Balaguer commemora el Dia Internacional de la Dansa

ARTICLES - ZONA 2

Balaguer ha commemorat el Dia Internacional de la Dansa amb diverses activitats a la plaça del Mercadal. D’una banda, al matí s’ha fet la trobada escolar amb la Cobla Mediterrània; i a la tarda, la Mostra de Dansa al carrer.

Al matí s’ha celebrat una trobada escolar, en el marc del Pla Saltem i Ballem, per la que s’han concentrat fins a dos-cents alumnes dels diferents centres educatius de la ciutat. Han participat l’Escola Pia amb 74 alumnes dels cursos de tercer, quart i cinquè; l’Escola Mont-roig amb un total de 65 alumnes de tercer i quart; l’Escola Gaspar de Portolà amb 51 alumnes de quart; i finalment, de l’Escola la Noguera 40 alumnes de tercer, quart i cinquè.

La trobada escolar ha arrencat amb el ball del galop de fantasia, amb diferents figures. Tot seguit s’han ballat les sardanes ‘La Font dels nou raigs’ del Manel Saderra i Puigferrer com a lluïment, i ‘Amb aire festiu’ de Martí de Joan com a sardana de lluïment. D’altra banda, s’han ballat dues sardanes de germanor, una de les quals ha estat la composició ‘Mirada innocent’, del jove solsoní de 16 anys Jordi Montanyà, dedicada als joves sardanistes de Balaguer. I tot seguit, ‘Lo pont de Balaguer’, de Dani Gasulla, com a segona sardana de germanor, ballada per les escoles i també per tot el públic i familiars.

Seguidament, la cobla Mediterrània ha ofert mitja ballada, amb obres de Lluís Alcalà, Pau Coma, Santi Martínez i Ricard Viladesau.

D’altra banda, a la tarda se celebrarà la Mostra de Dansa al carrer, amb l’alumnat de les diferents escoles de dansa de la ciutat. També hi participaran les associacions de ball swing i de country, i com cada any es començarà amb sardanes i la participació de les colles sardanistes de la ciutat.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)