Sessió: No iniciada

Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Arxivada la denúncia contra l’Aemet i la CHJ per la dana

FOTO_ Ana Escobar (EFE) Feijóo i Mazón, ahir en una reunió amb càrrecs del PP al País Valencià

ARTICLES - ZONA 2

El Jutjat d’Instrucció número 15 de València va acordar ahir el sobreseïment provisional de les diligències obertes per dues denúncies interposades per Manos Limpias contra responsables de l’Aemet, la Confederació Hidrogràfica del Xúquer (CHJ) i l’Agència Valenciana d’Emergències per la gestió de la dana.

Precisament, el president valencià, Carlos Mazón, va considerar que les crítiques que rep responen a una “campanya de desinformació per amagar una corrupció que els ofega (al Govern central) i la seva responsabilitat amb la manca d’inversió i obres; i el 29 d’octubre pel silenci de la Confederació del Xúquer”.

Feijóo dona el seu suport a Carlos Mazón

El president del PP va donar suport ahir a la gestió del president de la Generalitat, Carlos Mazón, davant la dana, en assegurar que “ha donat la cara i ha pres una decisió valenta” per vincular el seu futur “amb l’èxit de la reconstrucció”, i es va mostrar orgullós que segueixi treballant.

 

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12