La comunitat energètica d’Almacelles va celebrar recentment una trobada oberta amb socis, veïns i persones interessades a conèixer la feina desenvolupada durant els darrers nou mesos des de la constitució de la cooperativa. Durant la trobada es va explicar les gestions que s’han dut a terme per posar en marxa la iniciativa que té com a objectiu impulsar la generació i el consum compartit d’energia renovable al municipi. A més, es van presentar els comptes de la cooperativa i els assistents van conèixer de primera mà les actuacions que s’han fet, els costos assumits i la situació econòmica del projecte. Els membres del consell rector també van presentar el full de ruta previst per als pròxims mesos, centrat a consolidar la base social, incorporar nous membres i avançar en la materialització dels primers projectes de generació compartida.
La trobada va posar de manifest l’interès creixent existent al municipi per disposar d’un model energètic més proper, sostenible i participatiu, i va reafirmar el compromís de la Comunitat Energètica d’Almacelles de continuar treballant per generar beneficis ambientals, econòmics i socials per al conjunt de la població.













