Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Aitona celebrarà aquest 2020 un Sant Antolí reduït i adaptat a la Covid-19

ARTICLES - ZONA 2

L’Ajuntament d’Aitona organitzarà aquest 2020 una Festa Major de Sant Antolí adaptada al context de la Covid-19 i a les noves mesures de seguretat i restriccions aprovades pel Govern de la Generalitat de Catalunya amb l’objectiu d’evitar el contagi i la propagació del coronavirus i garantir la seguretat i el benestar de tots els veïns i veïnes, coincidint amb la fi de les vacances i amb la represa imminent de l’activitat als centres educatius de tot el país.
La Festa Major de Sant Antolí d’enguany tindrà lloc en una única jornada: dimecres 2 de setembre, dia del patró. I inclourà únicament tres activitats:
• 10h: Repic de campanes anunciant l’inici de la Festa Major.
• 13h: Vermut casolà de Festa Major. Durant els dies previs l’Ajuntament entregarà un lot de vermut a tots els domicilis on constin persones empadronades.
• 22.30h: Espectacle de focs d’artifici en honor al patró d’Aitona, Sant Antolí, i fi de festa.
En aquest sentit, inicialment el programa també incloïa un espectacle infantil i un concert de Festa Major. A última hora, però, el consistori ha hagut de suspendre amb caràcter urgent i de forma preventiva aquestes propostes en compliment de les noves mesures i restriccions aprovades per la Generalitat de Catalunya; entre elles, la limitació de les reunions i trobades socials en l’àmbit públic i privat a un màxim de 10 persones.
Rosa Pujol, alcaldessa d’Aitona, anima els veïns i veïnes “a engalanar els balcons amb la senyera i a gaudir amb la màxima responsabilitat de la nostra Festa Major. Ens esperen uns dies crucials i ara més que mai hem d’extremar les precaucions i rebaixar al màxim la nostra vida social”.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)