Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Adif manté la limitació de velocitat en sis punts a la línia Lleida-Madrid

El tram de Calatayud que estava restringit a 160 km/h va recuperar la normalitat ahir

Un tren d'alta velocitat AVE de Renfe i un de l'empresa italiana Iryo aparcats a l'estació de trens de Madrid-Puerta de Atocha

ARTICLES - ZONA 2

Els maquinistes estan fent a Adif “noves denúncies de punts on se senten vibracions” en les línies d’alta velocitat, segons van informar fonts de la companyia, cosa que pot obligar a afegir noves limitacions de velocitat.

En tot cas, per ara Adif manté sis limitacions temporals de velocitat (LTV) en la línia de l’AVE entre Madrid i Barcelona que obliguen els combois a circular a un màxim de 230km/h.

En canvi, s’han aixecat les que hi havia vigents dimecres, i que limitaven la velocitat a 160km/h en el tram comprès entre Madrid i Saragossa, entre els punts quilomètrics 100 i 178. Les limitacions que es mantenen són, a la via 1 en els punts quilomètrics 27+160, 138+600 i 170+950, i en la via 2, en els punts 283+830, 143+760 i 50+880.

Adif també manté quatre LTV a 160km/h i cinc a 200 km/h entre Madrid i València.

D’altra banda, el ministre de Transports, Óscar Puente; el president d’Adif, Pedro Marco de la Peña, i el president de Renfe, Álvaro Fernández Heredia, han demanat comparèixer al Congrés per donar explicacions sobre l’accident ferroviari d’Adamuz.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 7

ARTICLES - ZONA 8