El CTT Les Borges ha tancat un acord de cara a la pròxima temporada amb el jove palista català Luca Khidasheli. El jugador de Sabadell, de 17 anys, arriba per reforçar el primer equip borgenc a la màxima categoria del tennis de taula estatal per la temporada 2026/27.
Khidasheli prové del CN Sabadell, club on ha militat les darreres temporades. Enguany ha competit a la Divisió d’Honor signant uns registres espectaculars: ha sumat 31 victòries en els 35 partits disputats. Amb aquesta incorporació, l’entitat de les Garrigues referma la seva aposta històrica per competir a la Superdivisió amb un bloc potent format per jugadors catalans. El sabadellenc s’unirà així als catalans Marc Duran, Joan Masip i Cesc Carrera. La directiva del club s’ha mostrat molt satisfeta amb el fitxatge d’un dels talents amb més projecció d’Espanya.
Malgrat la seva joventut, Khidasheli compta amb una trajectòria d’èxits destacada: Campió d’Espanya aleví (2021), infantil (2022) i dues vegades campió del Torneig Estatal. També es va proclamar campió del circuit mundial WTT Youth Contender d’Asunción (Paraguai). El club treballa per sumar algun reforç més per al pròxim curs.













