Després d’una setmana dura, en la que no van poder obtenir una victòria que els hauria apropat més a la permanència en cap dels dos partits que van disputar, l’equip torna a tenir un partit vital aquest dissabte al Camp d’Esports contra el Cerdanyola, que marca la salvació amb 26 punts.
És innegable que han sortit tocats dels dos últims encontres, amb jugadors que van ser expulsats i un parell més que van caure lesionats. Tot i això, l’entrenador va ser molt contundent: “Som tossuts, a més no poder, i insistirem amb les nostres armes i les nostres eines fins a l’últim dia”, va assegurar.
El soroll fora del terreny de joc, definit com “dues línies paral·leles, l’esportiva i l’administrativa-burocràtica, que no es poden creuar mai”, no hauria de condicionar l’equip, que necessita, segons Cortés, 5 victòries per aconseguir l’objectiu: “He dit per activa i per passiva que estàvem a cinc, doncs si guanyem al Cerdanyola seran 4 en les 8 jornades restants, així que confio que serem capaços de treure-ho a casa amb la nostra gent”.












