Sessió: No iniciada

Search

ARTICLES - ZONA 1 (BANNER HORIZONTAL)

Massalcoreig inaugura un tendal teixit per les dones del poble

Es tracta d’una estructura elaborada artesanalment amb ràfia de diversos colors, pensada per generar ombra i convertir-se en un espai de trobada a la plaça

ARTICLES - ZONA 2

Massalcoreig ha inaugurat un nou tendal teixit amb ganxet per les dones del municipi, una iniciativa impulsada per l’Associació de Dones de Massalcoreig i que ha comptat amb la participació d’una 30a de dones voluntàries.

La iniciativa parteix de la voluntat de crear espais d’ombra en diferents punts del poble. La idea va sorgir a partir d’una proposta de la professora del grup de ganxet i actual membre de la junta de l’Associació de Dones, Pepi Cazador. A partir d’aquesta proposta, l’Associació de Dones va plantejar el projecte a l’Ajuntament, i es va decidir començar amb aquest primer tendal comunitari, seguint també una tendència cada vegada més present en diversos pobles on s’instal·len decoracions urbanes fetes amb ganxet.

El tendal ha estat possible gràcies a la participació de moltes dones del municipi, que durant setmanes han teixit les peces que el conformen. L’ús de ràfia permet que l’estructura sigui lleugera i resistent alhora, garantint la seva funcionalitat a l’espai públic.

La inauguració oficial es va dur a terme diumenge, aprofitant que era el Dia de la Dona, amb la participació de la ciutadania i un vermut musical a càrrec de “Somnis de Poetes”, amb versions d’algunes de les millors poetesses en català.

Amb aquesta iniciativa, Massalcoreig ha volgut reivindicar el paper actiu de les dones en la vida social i cultural del municipi, posant en valor el treball col·laboratiu i la creativitat.

ARTICLES - ZONA 3

ARTICLES - ZONA 4

EL MES LLEGIT

1

2

3

4

ARTICLES - ZONA 2 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 3 (Tablet)

ARTICLES - ZONA 5

ARTICLES - ZONA 6 (BANNER HORIZONTAL)

ARTICLES - ZONA 11

ARTICLES - ZONA 12